25 augusti 2013

Festklänningar

Jag är bjuden på 50-årskalas på lördag. Har inte bestämt vad jag ska ha på mig, men här kommer några förslag....




Min favoritfärg


Här litet eldigare, litet mer spanskt - det är bara kastanjetterna som saknas

OK - jag är är redan gift, måste nog skippa denna

Sött baddräktsliv, men jag tar nog en annan kjol 

Denna blir perfekt! Maffiga färger och chilis (!) Tänk om värdinnan tror att jag plockat hortensian från hennes trädgård :(

Kavaljeren! Elegant med kråsskjorta och hög hatt - men var är byxorna?


Röda mattan är utrullad till gästerna





8 kommentarer:

  1. Så fint, har aldrig sett något liknande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det litet häftigt? Tänk att ha tillgång till alla dessa blommor som krävs....

      Radera
  2. Ta den med favoritfärgen! Synd att Sofiero är så långt bort, annars hade det fått bli ett besök.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar den också :) Stora trädgårdsfesten är varje år, sista hela helgen i augusti - kanske värt en resa?

      Radera
  3. Vilka fantastiska kreationer. Nästan synd att de inte går att bära dem på riktigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns ju de som haft scenkläder av både bananer och kött... personligen skulle jag absolut föredra någon av dessa vackra istället!

      Radera
  4. Vilken tog du? Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, jag tog en apelsinfärgad som inte syns bland kreationerna ovan... Kram

      Radera